Ulaanbaatar compta amb una xarxa de carreteres de 464 km, dels quals al voltant del 78 per cent està pavimentat, la resta està principalment en pistes de terra ger districtes. Dels 50 ponts en Ulaanbaatar, gairebé el 90 per cent són de formigó de construcció. La xarxa de carreteres pavimentades en gran mesura s'ha mantingut sense canvis en la longitud de dues dècades, temps durant el qual la flota de vehicles s'ha més que duplicat.La manca de manteniment anual es tradueix en una permanència de les aigües superficials, ja que hi ha una pèrdua generalitzada de les reixetes que cobreixen els desguassos, el que porta a l'obstrucció dels drenatges de si mateixos. No hi ha suficient capacitat dels sistema de drenatge d'aigües pluvials per fer front, fins i tot amb precipitacions normals. La manca de neteja de neu o gel a l'hivern i cap sistema de poliment o gritting calçada condueix a la formació de gel que dura molt de temps i fa més lent el trànsit i augmenta els accidents.
No comments:
Post a Comment